hhttp://suaramirza.blogspot.com

Popular Posts

Pages

Muhammad Mirza. Diberdayakan oleh Blogger.

Pendengar

Ada kesalahan di dalam gadget ini

Blogger Tajir Ngehek!


Lu emang Tajir,tapi lu bikin mainan yang bikin banyak orang jadi pade suka Pamer ame Nyebelin!      
Banyak kerjaan di kantor ngerjainnye jadi males-malesan,gare-gare,orang pade sibuk bikin status 
ame chatting di situs ciptaan lu!       
Banyak kerjaan di kantor ngerjainnye jadi males-malesan,gare-gare,orang pade sibuk bikin status ame chatting di situs ciptaan lu!
Mainan lu bikin banyak orang jadi ngerase kagak aman gare-gare,di mainan bikinan lu banyak orang gile pade ngumpul!
Dasar Pajajaran lu!
Dasar Ngehek lu!
Dasar Kurang Kerjaan lu! 

Dasar Reseh lu!

Gare-gare kebanyakan make Facebook,tagihan internet jadi melonjak!
Mainan lu,bikin perusahaan-perusahaan yang punye sambungan internet jadi Tekor!
Lu emang muke gile!
Lu bikin Mainan yang bikin banyak orang jadi pade lupe Ibadah!
Lu nih orang ape Dajjal sih!?
Gue empet liat tampang lu!
Banyak orang,jadi pade Zina,gare-gare mainan lu! 
Lu kudu bersyukur ame anugerah yang lu dapetin,sebab otak lu encer,
tapi kenape otak lu,malah dipake 
buat ngerjain banyak orang,pake mainan lu!

Ape lu kagak takut Dose!? Ape lu kagak tau,hukuman yang didapet ame Bani Israil!?   

Lu sekarang bise cengar-cengir,tapi ntar awas lu! 
Lu jual,gue beli! 
Data-data Pribadi 500 juta lebih penduduk bumi,pasti  
udeh lu kasiin ke Zionis,Freemason ame Iluminati! 
Dasar Dajjal Kecil lu! 
Gue ude kagak make mainan lu,sejak Juni 2011,sebab Mainan lu,banyak kagak baiknye! 
Dasar orang sakit lu! 
Gue jadi kepingin nabokin lu! Gue kepingin Nonjokin lu!Lu Doyan Cowok juga ye!? 
Lu waktu itu ketauan ikut ngeramein pesta umatnye Nabi Luth.Mungkin lu Biseks! 
Lu betul-betul Sakit! Gue kagak butuh Mainan lu,sebab gue kagak sakit kayak lu!  
Mainan lu,bikin banyak orang doyan Boong! Kelihatanye lu juga tukang ngintip,betul ye!? 
Mainan lu,bikin Boros listrik tau! Mainan lu,bikin Boros internet tau!  
Mainan lu,bikin ABG-ABG maunye ke warnet melulu tau!
Ntu bukan masale buat lu,sebab lu Blogger Tajir sih! Semoge Mainan lu,cepat Mampus!
Lu bikin banyak orang jadi keganggu privasinye, 

gare-gare mainan lu banyak orang jadi pade doyan Kepo!!  



< >

Tidak ada komentar:

Posting Komentar